Porządek obrad
2.
Przedstawienie porządku obrad sesji.
3.
Przyjęcie protokołu z XVII sesji Rady Gminy Świdnica w dniu 22 października 2025 r.
4.
Sprawozdanie Wójta o jego pracach w okresie międzysesyjnym.
5.
Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
6.
Informacja z dokonanej analizy oświadczeń majątkowych.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian do budżetu Gminy Świdnica na 2025 rok. (druk 116A)
8.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian do Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Świdnica na lata 2025-2038. (druk 117)
9.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla strażaków ratowników oraz kandydatów na strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych z terenu gminy Świdnica. (druk 118)
10.
Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia uchwały w sprawie ulg dla korzystających z lokalnego transportu zbiorowego na terenie gminy Świdnica. (druk 119)
11.
Podjęcie uchwały w sprawie włączenia działki nr ew. 22/1 obręb Radomia do drogi publicznej nr 006015F. (druk 120)
12.
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia programu współpracy Gminy Świdnica z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, na 2026 r. (druk 121)
13.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałaniu narkomanii na lata 2026-2029. (druk 122)
14.
Podjęcie uchwały w sprawie Regulaminu określającego zasady i tryb korzystania ze świetlic i sal wiejskich na terenie gminy Świdnica oraz w sprawie określenia wysokości opłat za korzystanie z tych obiektów. (druk 123)
15.
Podjęcie uchwały w sprawie przekazania wniosku według właściwości. (druk 124)
16.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia wniosku. (druk 125)
17.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia wniosku. (druk 126)
18.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia wniosku. (druk 127)
19.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi. (druk 128)
20.
Wolne wnioski i informacje.
21.
Interpelacje i zapytania radnych.