Porządek obrad
2.
Przedstawienie porządku obrad sesji.
3.
Przyjęcie protokołu z II sesji Rady Gminy Świdnica z dnia 22 maja 2024 r.
4.
Sprawozdanie Wójta o jego pracach w okresie międzysesyjnym.
5.
Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
6.
Wolne wnioski i informacje.
7.
Interpelacje i zapytania radnych.
8.
Debata nad Raportem o stanie Gminy Świdnica za 2023 rok.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Świdnica wotum zaufania. (druk 13)
10.
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Gminy Świdnica za 2023 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Świdnica za 2023 rok. (druk 14)
11.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Świdnica z tytułu wykonania budżetu za 2023 rok. (druk 15)
12.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian do budżetu Gminy Świdnica. (druk 16)
13.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian do Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2024-2034. (druk 17)
14.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowych zasad, sposobu i trybu udzielania ulg w spłacie należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny oraz warunków dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc publiczną oraz wskazania organu i osób uprawnionych do udzielania tych ulg. (druk 18)
15.
Podjęcie uchwały w sprawie przekazania środków finansowych na Fundusz Wsparcia Policji. (druk 19)
16.
Podjęcie uchwały w sprawie przekazania wniosku według właściwości. (druk 20)
17.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi. (druk 21)
18.
Podjęcie uchwały w sprawie ustanowienia gminnego programu osłonowego pn.: ,,Opaska bezpieczeństwa dla Seniora Gminy Świdnica ” na lata 2023-2025. (druk 22)
19.
Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia poboru podatku rolnego, podatku leśnego i podatku od nieruchomości w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów oraz określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso. (druk 23)
20.
Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia poboru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w drodze inkasa, wyznaczania inkasentów oraz wynagrodzenia za inkaso. (druk 24)
21.
Podjęcie uchwały w sprawie pomocy finansowej dla Powiatu Zielonogórskiego. (druk 25)
22.
Przyjęcie apelu w sprawie projektu rozporządzenia Rady Ministrów dotyczącego szczegółowego zakresu i sposobów realizacji niektórych zadań Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa