Porządek obrad
2.
Przedstawienie porządku obrad sesji.
3.
Sprawozdanie Wójta o jego pracach w okresie międzysesyjnym.
4.
Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
5.
Wolne wnioski i informacje.
6.
Interpelacje i zapytania radnych.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia do realizacji części zadania publicznego w zakresie budowy ścieżki rowerowej. (druk 101)
8.
Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy drodze wewnętrznej położonej w miejscowości Świdnica, gmina Świdnica. (druk 102)
9.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji (druk 103)
10.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi. (druk 104)
11.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia przekazania skargi według właściwości.(druk 105)